Současná hospodářská krize a spolu s ní i velký zájem o kvalitní zemědělské produkty nutí mnohé z nás obracet se ke zdravějším alternativám potravin a využívat zejména malých soukromých farem, které nabízejí čerstvé ovoce a zeleninu v BIO kvalitě. Stále více lidí se odvrací od nekvalitních produktů s pesticidy a herbicidy a vybírá si raději místní zdroje, kde má zaručenu prvotřídní jakost.
Někteří pěstitelé to dokonce řeší tak, že mají nasmlouván rozvoz výpěstků po nedalekých obcích anebo do vzdálenějších končin, a tak se stává, že vám jednou obecní rozhlas namísto běžných zpráv o komunálním odpadu a fotbalových utkáních začne hlásit, že do vaší obce či města zavítá vozidlo plně naložené velmi cennými dobrotami. Rozvážení ovoce a zeleniny se stalo velkým hitem v Čechách, na Moravě i ve Slezsku, a máte-li zájem, můžete se této činnosti věnovat i vy. Chce to jen dát lidem vědět, že existujete, a že rozvážíte, a také co a kam, a tím získat potřebnou klientelu.
Rozhoduje reklama
Kromě obecního a městského rozhlasu nebo vylepovaných plakátů je vynikajícím zdrojem propagace Internet. V první řadě bude vhodné mít vlastní webovou prezentaci s plánem rozvozu a případně s rezervačním formulářem, aby si lidé mohli u vás objednávat konkrétně určité zboží. Webový portál budu zapotřebí i graficky upravit a ošetřit, aby byl dobře zobrazován na všech typech koncových zařízeních (responzivní), a aby jej také vyhledávače nacházely a umísťovaly do předních pozic mezi vaše konkurenty.
Další cestou propagace na Internetu jsou sociální sítě. Kupříkladu PPC reklama v síti TikTok, kterou navštěvují tisíce lidí, podobně jako PPC reklama v síti Pinterest, a mnozí z návštěvníků budou mít jistě zájem nakupovat kvalitní potraviny a zejména z našich tuzemských zdrojů, čímž podporují tuzemské zemědělství a pěstitelství, které potřebuje podat i tímto způsobem pomocnou ruku.